Black.lst-Bestand Beschadigd of Ontbreekt Fout - Kaspersky Contact Nummer

Sleutelbestanden 'Black List' is een Kaspersky Antivirus-database die de sleutelbestandinformatie bevat die Kaspersky Lab-software niet langer kan gebruiken. Er zijn enkele manieren waarop een sleutel in deze database terecht kan komen:
  1. De sleutel werd vervangen als gestolen door een nieuwe; 
  2. De sleutel als defect werd vervangen door een nieuwe; 
  3. De sleutel was beschikbaar (gratis te downloaden) op piratenwebsites. 
  4. Bij activering op een apparaat met een onjuiste tijd / datum van de machine is de sleutel vervangen door een nieuwe;

foutmelding:

Black.lst-bestand is beschadigd of ontbreekt
Black.lst-bestand van sleutelbestanden beschadigd
Sleutelbestanden 'zwarte lijst' heten blst. Dit bestand wordt samen met databases (antispam, antivirus, netwerkaanvallen) opgeslagen en gedownload. Zonder het 'zwarte lijst'-bestand kan de Kaspersky Lab-software niet werken.

Kaspersky Lab-programma meldt en werkt hier niet meer:
  • Als het blst-bestand is beschadigd;
  • Als uw pc geen blst-bestand heeft;
  • Als u Kaspersky Endpoint Protection hebt geïnstalleerd met een hoofdbestand van de knop 'zwarte lijst';

Fix Error "Bestand ontbreekt of is beschadigd in Black.lst"

Fix Error # 1: Kaspersky Repair-knop

  • Klik op de knop Start (klik vervolgens op Uitvoeren in Windows XP System). 
  • Voer het trefwoord in en typ appwiz.cpl. 
  • Zoek Product Kaspersky. Klik er eenmaal op en klik vervolgens bovenaan op Wijzigen. 
  • Tik op de onderstaande knop Herstellen. 
  • Nadat u klaar bent, moet u uw computer opnieuw opstarten.

Fix Error # 2: Updates repository wissen


Als er fouten optreden bij het upgraden van software, wis dan het archief van Kaspersky Security Center 10 en download de updates opnieuw.

De repository van updates wissen:
  1. Kaspersky Security Center 10 is geopend.
  2. Ga naar de extra opslagplaatsen.
  3. Klik met de rechtermuisknop op het element updates en patches voor Kaspersky Lab-apps.
  4. Selecteer Alle taken in het contextmenu om de repository voor updates te wissen.

Het wisproces is ingesteld om te beginnen. Software-updates worden verwijderd uit de repository op de beheerserver.
 

Fix Error # 3: Verwijder het bestand blst2-0607g.xml

Het licentievenster toont ook het bericht "Zwarte lijst met sleutels is beschadigd" en de status van de licentie is nul.

Als u op de knop Herstellen klikt, wordt het venster Beveiligingsproblemen geopend met de fout 'Lijst met zwarte toetsen is beschadigd'. Om het probleem op te lossen, voert u de volgende acties uit:
  1. Schakel het zelfverdedigingsraamwerk uit.
  2. Sta verborgen bestanden en mappen voor weergave toe.
  3. Extraheer blst2-0607g.xml van papier. Het bestand wordt standaard in de map opgeslagen:
  4. C: \ Documents and Settings \ All Users \ Application Data \ Kaspersky Lab \ AVP13 \ Bases (voor OS Windows XP)
  5. C: \ ProgramData \ Kaspersky Lab \ AVP13 \ Bases (voor OS Windows Vista / 7)
  6. Update databases voor anti-virus programma.
  7. Wanneer de update is voltooid, verlaat u het programma. Klik hiertoe met de rechtermuisknop op het toepassingspictogram in het systeemvak van de taakbalk in de rechteronderhoek van het scherm en selecteer Afsluiten in het menu.
  8. Voer de toepassing uit (Start - Alle programma's - Internet Security Kaspersky - Internet Security Kaspersky).
  9.  Schakel zelfverdedigingstoepassing in.

Als het bovenstaande advies u niet heeft geholpen het probleem op te lossen, verwijdert u Kaspersky Internet Security en installeert u het opnieuw.

Fix Error # 4: Sleutelprobleem

Start een update-update om het opnieuw te verwijderen als er geen blst op uw pc is of als het pijn doet.

Als u denkt dat uw licentiesleutel ten onrechte is toegevoegd aan de 'zwarte lijst', stuur deze dan samen met de aankoopgegevens (datum, locatie en alle documenten die deze aankoop bevestigen) naar Kaspersky
Technische Ondersteuning door het HelpDesk-formulier in te vullen met vraagtype 'Sleuteluitgifte +32-28081317.

We bieden ook klantenondersteuning voor Hotmail Support Hotline
We bieden ook klantenondersteuning voor Microsoft Helpdesk België. 

Comments

  1. Thanks for sharing the best information. Get the best solutions to technical issues with McAfee antivirus, so call McAfee telefoonnummer Belgium + 32-460240028 for the best solutions.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

FIX KASPERSKY ERROR 27300

Kaspersky Antivirus - Waarom Is Het Zo Goed?

Bescherm uw pc met Kaspersky Antivirus en Internetbeveiliging in Kaspersky